keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Minulla on kaksi kaasoa, joidenka valinta oli selkeä. Toinen heistä eli M on tiennyt jo kauan, että sitten joskus kun minä menen naimisiin, hänestä tulee kaasoni. Olemme M:n kanssa tunteneet ammattikoulusta asti ja senkin aloittamisesta taitaa olla aika tarkasti 10 vuotta. Kamala kun aika menee nopeasti.
Olemme hänen kanssaan kokeneet jos jonkinlaista ja olemme matkanneet yhdessä useammasakin paikassa. Mainittakoon niistä Afrikka ja Saariselkä. Ne ovat ikimuistoisia aikoja. <3

Toisen kaasoistani eli S olen tuntenut noin 4 vuotta. Hänestä tuli minulle todella läheinen ystävä mieheni kautta. Eli tämä S on mieheni ystävän vaimo. Meillä loksahti synkat heti yhteen kun tapasimme. Heillä oli häät noin vuoden päästä meidän ensitapaamisesta. Tämä S on harmitellut minulle, että olisimmepa tutustuneet hieman aikaisemmin, koska kuulemma minä puutun hänen kaaso kuvastaan <3 <3 <3

Kaasoni ovat keskenään kuin yö ja päivä ja välillä mietin,että toivottavasti he tulevat keskenään toimeen. Toinen pitää ekoilusta ja toinen kauneudesta. Minusta on ihanaa, että minulla on kaksi todella rakasta ystävää, jotka tuntevat minut ja minun haluni. Polttareista tulee varmasti mahtavat.
Juuri siitä syystä, että he ovat niin erilaisia keskenään, keksin loistavan ratkaisun heidän puvuikseen häihin. Olin alunperin ajatellut, että saavat pukeutua miten tykkäävät, mutta tässä matkan varrella mieleni on muuttunut ja haluan, että nämä kaksi kalleinta ystävääni erottuvat selkeästi häissämme.
Ratkaisu on tässä:
Tämä on täydellinen <3 Teemaväreihin sopiva ja se mikä tästä tekee täydellisen on se, että tämän voi pukea monella eritavalla päällensä, joten kaasot saavat itseään pukuihin. Mahtavaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti