perjantai 14. helmikuuta 2014

Kirkko!

Minä olen juuri niitä perinteisen hömppiä, jotka haaveilevat ihanasta ja yli romanttisesta puukirkosta jossa sen "Tahdon" sanan saisi sanoa.
Mutta nyt kun häät ovat tulossa ja mies ilmoitti, että hänelle olisi tärkeää mennä Kannelmäen kirkossa naimisiin, koska on siellä kasvanut ja kaikki ystävät ovat menneet siellä naimisiin, niin enhän minä voi sanoa "Ei" vaikka se ko. kirkko ei olekkaan sellainen mikä mielikuvissani on aina ollut. Se, että mun jurolla miehellä on häissä jokin mielipide, niin kyllähän minä sitä mielelläni kuuntelen. Meille on myös tulossa pappi, jolta mieheni on ripin saanut ja jonka kanssa hän on viettänyt monet kesäleirit jne.
Minä arvostan suuresti tätä mieheni mielipidettä ja jotenkin se saa mut myös jotenkin tosi herkäksi, koska huomaan miten tärkeä paikka tämä hänelle on ja eikös se juuri häissä ole se KAIKISTA TÄRKEIN ASIA, vaikka minä mietinkin servettien väriä ;)

Kannelmäen kirkko ei ole kauneimmasta päästä, mutta ei se todellakaan ole mikään rumiluskaan. Ja näin sitä oppii rakastamaan jotain ei niin kivaa, koska se on toiselle tärkeää <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti